Imperiální Garda
Úvodem
Početné obranné armády lidského impéria, které mají za úkol bránít miliony světů. A nejen to. Také disponují inkvizitory, kteří šíří slávu Císaře. Ve hře se soustředují spíše na obranu, kdy za velice důkladnou obrannou linií vytvářejí mechanizovanou armádu, která vše rozdrtí pod svými pásy.
Pěchota
Technokněz
Stavitelská jednotka Imp. Gardy. Má útok na blízko i na dálku, na dálku útočí dokonce slušně, avšak nemůže se rovnat žádné jednotce (kromě těch stavitelských). Staví budovy a to je vše, víc od nich nečekejte.
+Staví budovy
+Neobejdete se bez ní
=aspoň nějaká útok, takže i to se počítá)
-žádná výdrž
Gardisté
Základní jednotka Imp. Gardy. Špatná morálka, špatná výdrž. Ve velkém počtu jsou rozhodně využitelnější. Hodí se spíše do počtu, ale aspoň můžou mít granátomety, které už dělají větší paseku.
+Granátomety
+Ve větším počtu dobrří
-Malá výdrž
-Špatná morálka
Kasrkini
Elitní komando Imp.Gardy. Tito veteráni jsou specialisti na vše, mají něco jako "laserkulomet" a můžete je upgradovat i o účinné granátomety a plasmové pušky. Morálká je v normálu a tak je to i s výdrží. Můžou také házet granáty. Jediná nevýhoda je, že je můžete mít jen jednou (limit) a slabý útok na blízko.
+Ve všem směrech dobrá
-Útok na blízko
Ogrové
Divocí bitkaři, kteří si zasloužili členství v Imperiální gardě, navzdory odlišnosti jejich rasy. Tito chlapíci jsou nejsilnější v útoku zblízka.
+Boj na blízké vzdálenosti
Vrah
Vrah je takový hrdina Imp. Gardy. Má Specializaci na útok ze zálohy, ale když ho někdo odhalí (má schopnost infiltrace) a zaútočí zblízka, vrah se stane sám obětí pokud na něj zaútočí jednotka. Nevýhoda je také dlouhé přebíjení, avšak má schopnost Zaměřovač, sníž dokáže dále dostřelit, rychleji přebíjet a dále dohlédnout.
+Prakticky vždy smrtelný útok na dálku
+Schopnost Zaměřovač
+Schopnost Infiltrace
-Útok na blízko
-dlouhé přebíjení